donderdag, april 12, 2007

Expertise.

Ik had al twee keer eerder pups.
De eerste werd bij ons thuis geboren en daar rolden we dus min of meer in.
De tweede was ongeveer zou oud als Maylinn toen ze bij ons kwam, maar maar de helft zo groot, en daar was ik iets gemakkelijker mee.
Toch ben ik ietwat de expert.
In de ogen van Nanne dan.
Zijn ouders haden honden, maar hij had zich, jong als hij was, nauwelijks met de opvoeding beziggehouden.
Ik had eerder pups.
En heb boeken.
En ze ook allemaal gelezen.
En Ervaring.

Dus ik moet het wel weten, als ze piept, jankt, blaft, achter de katten aanzit, niet wil meelopen aan de lijn of aan het tapijt knaagt.

Enig idee hoe ik aan hem uitleg dat ik ook maar een klein bang meisje ben met een angst om te falen en het liefst een open telefoonlijn opzet met de plaatselijke kynologenclub om elke minuut verzekerd te zijn van goedkeuring van mijn opvoedingsmethoden?...

Geen opmerkingen: