maandag, januari 16, 2006

Toothless.

'Goedemorgen, u spreekt met tandprothetische praktijk K.'

Goedemorgen, u spreekt met Tylani. Vrijdag heb ik mijn nieuwe prothese gekregen en.. nu ja.. hij doet pijn. Wat drukplekjes denk ik. Nu ja.. eigenlijk deed het zo veel pijn dat ik hem maar heb uitgedaan.

'Kijk, mevrouw, ik kan er natuurlijk zelf wel even naar kijken, maar u kunt beter morgen komen, als meneer van de L. er weer is.'

Morgen? Maar.. Tot morgen zonder gebit in...?

'U heeft de oude prothese toch nog?'

...


Het feit dat ik me haast schuldig voel als ik na net twee dagen iets nieuws al aan de telefoon hang met klachten is al enigszins vreemd te noemen (ik betaal tenslotte voor dat ding), maar waarom ben ík niet op het idee gekomen om gewoon de oude in te doen...?

Geen opmerkingen: