zondag, januari 29, 2006

Verwachtingen.

Al een paar dagen probeer ik u te trakteren op een interessant postje. Op iets moois, iets ontroerends, iets wat u laat nadenken. Misschien op gewoon iets onzinnigs, iets grappigs en leuks. Iets over de avond met kaarslicht en geurolie, over eenzaamheid en geluk. Iets over verjaardagen en kinderen, Lyka in de disco. Of misschien wel gewoon op een hilarisch verhaal over mijn nieuwe roze sloffen.

Dat krijgt u echter niet.

In ruil daarvoor krijgt u dit, een postje over gebrek aan motivatie, over uren denken en niets typen, over wel iets typen en het weer verwijderen. Over twijfels of ik nog wel wat zinnigs te melden heb, als ik al vier dagen de grootste moeite heb om iedere dag iets neer te zetten. Over de vraag waarom ik eigenlijk vind dat er iedere dag iets staan moet. En de mededeling dat dat mooie, interessante, ontroerende en grappige stukje vast nog wel komt binnenkort. Maar nu even niet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

sloffen uitgezocht door lyka?
jij bent toch niet van de roze? dat was mijn ding :P

Anoniem zei

is tijdelijk altijd tijdelijk?