dinsdag, maart 25, 2008

Rustig hier.

Ben er nog niet achter of dat komt door het nieuwe huis en mijn nog niet gewendheid aan de nieuwe pc, mijn zwangerschap en bijkomende ziektes en zwaktes, mijn totale gebrek aan ritme en dicipline op dit moment, de problemen met het hondje of de weergoden, die het laten sneeuwen in maart.

Ik ben in ieder geval niet alleen hier zo sloom.
Er ligt een stapel post van alweer vijftien centimeter op me te wachten, de dvd speler loopt over van programma's die ik opneem maar niet kijk, op de trap ligt al vier weken de haarverf die toch echt in mijn haar moet en als ik mijn wenkbrouwen niet door een ander liet epileren dan liep ik erbij als Bert uit Sesamstraat.

Nu ja, als ik mezelf een beetje ken dan kom ik over een week of wat wel weer met meer postjes dan er op een pagina passen, dus u heeft maar gewoon geduld te hebben :)

Geen opmerkingen: