dinsdag, januari 30, 2007

Toe aan rust.

Op advies van een vriendin die mij een linkje stuurde gaan Nanne en ik morgen een paar daagjes naar een bungalowpark. Gratis en voor niets.
Nu ja, gratis...
De website meldde wel reserveringskosten.
Enige telefooncontact met het 0900 nummer van de organisatie leerde ons dat die een luttele twaalf euro betroffen. Nu, daarvoor wilde wij wel een midweekje weg, zelfs als Nanne niet alle dagen vrij zou krijgen.

Ik ga met Taya vooruit, en Nanne komt er na zijn werk met de trein achteraan. En eenmaal in Limburg is het enige wat we te doen hebben luieren bij een open haard of zwemmen in het subtropisch zwemparadijs.
Voor die tijd hoef ik dus alleen nog maar even in te pakken, te werken, naar de Praxis voor een bestelling, naar de Gamma voor een te ruilen bestelling, naar de nabijgelegen Grote Stad voor een verenigings spel, naar de sportschool voor mijn spieroefeningen omdat ik daar gisteren niet was en naar het postkantoor om die brieven weg te brengen die al een week op tafel liggen.

Iets zegt me dat dat vroeg naar bed gaan er vanavond niet meer bij past.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

waar in limburg?

tylani zei

Weert, daar waar het net Limburg is geworden, maar je eigenlijk nog in Brabant bent :)