vrijdag, oktober 13, 2006

R & R (rest and relaxation)
(Of rust en reinheid, wat u belieft.)

Nanne had bedacht dat hij met wat oude schoolvrienden een weekendje weg wilde. Iets met een bungalowpark en bad, open haard en zwembad. Ergens met Natuur. Iets met Bos en Stilte.

Omdat alle vrienden inmiddels vriendjes of vriendinnetjes hadden mochten die ook meekomen, en ik ben dus ook als gelukkige uitgenodigd om vier hele dagen door te brengen in een parkje ergens op de Veluwe.
Minstens de helft van de vrienden ken ik nog nauwelijks en de andere helft niet verder dan hun naam, maar wat zou het. Voor nul kosten ga ik graag een weekendje op de Veluwe zitten, met Open Haard, Bos, Bad en Stilte. En voor het geval ze me echt niet aardig zouden blijken te vinden neem ik gewoon twaalf bibliotheekboeken mee.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ja,
dat zou dan 3 boeken per dag kunnen zijn!
maar ik denk van niet want je hebt de competentie om je onder de mensen te begeven!
veel plezier!

Anoniem zei

ik kan veel hebben ... maar gisteren is mijn fiets gejat!!!
daar ben ik echt niet blij mee.
vfsjych

Anoniem zei

die gejatte fiets staat niet op marktplaats punt nl
ik ga vandaag wel een 2de handse kopen voor 50 euro .....