vrijdag, oktober 06, 2006

Undying love.

Lyka wilde ook een kado kopen voor mij en Nanne. Maar Nanne was op werk, en als ik mee ging, tja.. dan zou ik zien wat er werd gekocht.

Dus zocht ik een winkelcentrum in de buurt met een cafétje erin. En zette mij met boek en kop thee aan een tafel in het midden terwijl ik Lyka met horloge en rugzak met portemonne door het centrum liet struinen. Tijdens de thee vroeg ik me af na hoeveel minuten te laat ik mijn achtjarige sping-in-het-veld zou moeten gaan zoeken en of ze zou komen zeggen dat ze niets leuks kon vinden en me om hulp zou vragen.

Tien minuten na de afgesproken tijd was ze terug. De rij bij de kassa was erg lang. Ze had álle kadotjes. En huppelde prompt weer weg om inpakpapier te kopen en ter plekke alle pakjes ervan te voorzien.

Wow...

Mijn kleine meisje is al groot...

2 opmerkingen:

Nanne zei

Ze is inderdaad een grote meid...
P.S. mijn blog staat er eindelijk ook, omdat ik zat was me naam hier in te typen...
nanne82.blogspot.com

Anoniem zei

mooi!!