donderdag, oktober 19, 2006

Steentjes.

Als het journaal het niet gemeld had als onderdeel van hun stukje 'er moet iets leuks in het nieuws aan het einde van het bulletin' dan had ik het nooit geweten.

In de Ijsselhallen in Zwolle is op 3600 m2 een legoparadijs gebouwd.
Ze zijn vooral trots op een vijf meter hoog kerkgebouw.

Enig googlen naar de tijd van dit evenement en de geschiktheid voor een bezoek met Lyka leverde een pagina van legoworld op, inclusief foto's van vorige edities en online legospelletjes. Het leek me wel wat, een hal vol lego. Ik ben zelf nooit in legoland geweest, maar een beste vriendin wel en aangezien die mij een kaartje stuurde moet ik dus enig idee hebben hoe mega bouwsels van het populairste steentje eruit zien. Dat kon ik dan mooi toesten daar in Zwolle.

Of toch niet.
Nog afgezien van het feit dat deze hal vol lego zich in Zwolle bevindt, niet echt mijn kant van ons kikerlandje, blijken de kaartjes een staggering zeventien euro te kosten, exclusief reserveringskosten en toeslagen.

Toch maar thuis verder bouwen aan de bak met steentjes dus.
We hebben al een boot en een huisje, dus volgend jaar kunt u wel een legoworld achtig evenement in het zuidwesten verwachten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja,
7 uur 17 dan slaapt een mens

tylani zei

@g:
gefeliciteerd!
hoop dat je een fijne verjaardag had!