vrijdag, april 28, 2006

Wachten maakt chagerijnig.

Mijn scootmobiel heeft wat kleine mankementjes. Een lichtje stuk, een knopje dol, en wat accuproblemen. Gelukkig heb ik een gratis verzekering bij het bedrijf dat hem geleverd heeft. Dus zouden ze maandag langskomen. Tussen acht en één. Maandag was er alles behalve een monteur, dus belde ik dindsdag terug. Nee hoor, ze waren geweest, écht, de fout lag vast bij mij of bij de algemene bel in de flat. Maar vrijdag was er nog een gaatje. Tussen acht en acht komt er echt een monteur.

Het is niet dat ik nu echt wat te doen had vandaag. Er zouden wat balkonschermen vervangen worden en mijn hulp had afgebeld, dus zou ik eindelijk tijd hebben om wat van die opgenomen tv series te kijken. Maar zo na een uur of negen op de bank en de vierde Star Trek aflevering begint het toch een beetje te vervelen. En die boodschappen, die durf ik niet eens te doen, dat zou de goden verzoeken zijn, nu het de derde keer is dat ik het bedrijf bel voor een juiste reparatieafspraak.

Ik vraag me af hoe lang flauwe internetspelletjes leuk blijven...

Geen opmerkingen: