zondag, april 16, 2006

Wat vindt u ervan?

Een goed deel van de paasochtend en -middag was ik bezig met het bouwen van een nieuwe site. Ik was de oude bij msn een beetje zat en had besloten dat dat beter kon. Boeiender, gekleurder, leuker, mooier. Dat gingen we even bouwen in een ochtendje.

Al gauw bleek mijn hoopvolle start in pure html toch een wat minder goed idee. Zeker niet asl ik dat nog deze eeuw af wilde gaan krijgen. Met behulp van wat slimme tools van Lycos werkte ik me door een webbased programma heen, omzeilde keer op keer de zoveelste foutmelding en bekeek, paste aan en sloeg op tot ik in ieder geval een site had die uit eenzelfde kleur achtergrond en hetzelfde lettertype bestond én waar alle informatie opstond die ook op de oude site te vinden was.

In de zomervakantie komen er wel mooie persoonlijke achtergronden en leuke lettertiepjes. Voorlopig vind ik het wel best zo.

Geen opmerkingen: