dinsdag, november 20, 2007

4 uur, 45 min.

Ik probeer imaginaire rooklucht te verdrijven door bakken wierrook en geurkaarsen. Bijkomend voordeel, ik word er zo misselijk van dat ik niet eens meer wíl roken..
Ik zit achter de pc kauwend op kauwgom en een rietje, omdat ik nog geen lepeltjes heb en bovendien heel goed met kauwgom roken kan en er dus iets extra's bij moet.

En in al deze chaos is mijn voornaamste gedachte: Eten, eten, eten.
Geen: Roken, roken, roken.
Niet de drang om in de auto te springen naar de supermarkt of de BP.
Nee, het gevecht tegen al dat eetbare in de keukenkastjes.
Mijn drang naar een sigaret wordt duidelijk overschaduwd door de drang naar eten.
Logisch ook, want al het rookwaar ligt bij Nanne in de auto, en eten is hier gewoon in huis.

Ik ben er nog niet achter of dat gunstig is voor de stoppoging of enkel een uiting van mijn eetgestoordheid...

Geen opmerkingen: