dinsdag, november 20, 2007

5 uur rond.

Er zitten overigens nog veel meer nadelen aan dat stoppen met roken.

Ik durf niet met de hond te wandelen want dan kom ik buiten (en daar kan je rookwaar kopen) en bovendien pafte ik wat af tijdens de wandelingetjes met Maylinn.

Ik durf niet al naar mijn werk, want daar is een bar en aan de bar rookt iedereen. We verkopen dan wel geen sigaretten meer, maar minstens de helft van de vereniging paft en dus is er altijd wat te bietsen.

Ik durf niet achter de tv, want als er iets is waarbij ik ga roken is het hersenloos televisie kijken.

Ik durf eigenlijk ook niet achter de computer, want als is dat minder hersenloos, het is wonderbaarlijk hoe snel je leert typen met een peuk tussen je vingers -zeer goed voor je toetsenbord..- en ook dat deed ik veelvuldig.

Eigenlijk is het enige dat overblijft: de spelcomputer.
De oude dan wel te verstaan, want onze nieuwe Wii (jaja, wij bezitten sinds vorig weekend een heuse Wii met beweegbare, schudbare en wiebelbare controllers) hoef je maar met één hand te bedienen, en dus kun je met de ander roken.
Maar ja, om de SNES aan te sluiten moet de Wii eerst los en daar heb ik dus eigenlijk helemaal geen fut voor. En om eerlijk te zijn had ik toch al te weinig attention span om überhaupt een spelletje te gana zitten spelen.

Dient de vraag zich aan:
Waar doe ik dit eigenlijk allemaal voor?

Longen, dokters en toekomstige kinderen lijken heel ver weg...

1 opmerking:

Anoniem zei

ik hoop je vanavond niet rokend achter de bar te zien.....

id i dont see you
succes met niet roken