maandag, november 26, 2007

Vreemde liefde.

Jamie is verkocht.
Al een tijdje al eigenlijk, maar ik had eerder niet de tijd en de moeite of de zin om er iets over te schrijven. En het is rotweer, dus ik had hem ook nog niet zo erg gemist. Alhoewel dat laatste ook zou kunnen komen omdat ik niet meer in de berging ben geweest sindsdien.

Ik was -ondanks mijn grillige rijgedrag- aan mijn brommertje gehecht, en had aan de nieuwe eigenaren gevraagd goed voor hem te zorgen. Dat, en om mij tweehonderd euro te betalen, bovenop de kosten die ze zouden moeten maken voor het vervangen van de remmen en de accu, die meer dan een beetje stuk waren, maar een Revival is blijkbaar een dusdanig gaaf ding dat men prima bereid was dat te doen.

Ze kwamen uit Nijmegen om hem te halen.
En stuurden mij gisteren dit:

Hoi.
Met Jamie gaat het heel goed.
Ik heb hem voorzien van nieuwe rem blokjes en zeer goed gepoetst, wij zijn erg blij met hem, hij staat er bij als nieuw en hij rijd erg goed.
We vinden hem beide super gaaf en mooi en zal bij ons blijven als trouwe dienst.
We willlen jullie erg bedanken voor zo een mooie brommer.
We zijn er verliefd op geworden en waarderen hem heel erg


[...]

Tranen in mijn ogen.
Mijn Jamie heeft een goed nieuw huis gevonden...